Infolinia: +48 510 209 467

Koszyk0
Suma:0,00 zł
Twój koszyk jest pusty!

Reklamacje i zwroty

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Z przepisów prawa:wg ustawy z 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz  o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271    z późn. zm.) Art. 2. 1.Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy.
  2. Koszty transportu towaru ponosi Kupujący.
  3. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna  w granicach zwykłego zarządu (możliwość zapoznania się z przedmiotem).
  4. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
  5. Zwroty rozpatrywane i realizowane są w ciągu 14 dni. Skutkiem odstąpienie od umowy jest zwrot pieniędzy w stanie niezmienionym za zamówienie na wskazany przez Klienta rachunek bankowy (nie później niż w terminie czternastu dni)
  6. Adres do zwrotu towaru oraz przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy: EKO-Centrum, ul. Polskich Kolei Państwowych 6, 92-402 Łódź

 

WYMIANA

  1. Chęć wymiany należy zgłosić do 10 dni (wypełnić i wysłać drogą elektroniczną formularz wymiany lub zgłosić telefonicznie), natomiast produkt należy odesłać do 14 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany (w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji!).
  2. Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
  3. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  4. Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
  5. Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
  6. Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
  7. Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych bez uprzedniej konsultacji, czyli wypełnienia i wysłania formularza.
  8. Adres do wymiany: EKO-Centrum, ul. Polskich Kolei Państwowych 6, 92-402 Łódź

 

REKLAMACJE

  1. Gwarancja na wszystkie produkty wynosi 24 miesiące.
  2. Produkty posiadają gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez naszą firmę.
  3. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres "EKO-Centrum", ul. Polskich Kolei Państwowych 6, 92-402 Łódź. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia.
  4. Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
  5. Sklep działa zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Dostęp do tych danych mają tylko nieliczne uprawnione osoby. Zgromadzonych danych osobowych Sklep nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza innym podmiotom.
  6. Wszyscy Klienci mają dostęp do swoich danych - mogą je weryfikować, modyfikować i usuwać.Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.ledekolight.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek.
  7. Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
  8. Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
  9. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.
  10. Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  11. Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
  12. Adres do reklamacji: EKO-Centrum, ul. Polskich Kolei Państwowych 6, 92-402 Łódź