ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Z przepisów prawa:wg ustawy z 2 marca 2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Art. 2. 1.Konsument, który zawarł umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie dziesięciu dni od zawarcia umowy.
- Koszty transportu towaru ponosi Kupujący.
- To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu (możliwość zapoznania się z przedmiotem).
- Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu towaru.
- Zwroty rozpatrywane i realizowane są w ciągu 14 dni. Skutkiem odstąpienie od umowy jest zwrot pieniędzy w stanie niezmienionym za zamówienie na wskazany przez Klienta rachunek bankowy (nie później niż w terminie czternastu dni)
- Adres do zwrotu towaru oraz przesłania oświadczenia o odstąpieniu od umowy: EKO-Centrum, ul. Polskich Kolei Państwowych 6, 92-402 Łódź
WYMIANA
- Chęć wymiany należy zgłosić do 10 dni (wypełnić i wysłać drogą elektroniczną formularz wymiany lub zgłosić telefonicznie), natomiast produkt należy odesłać do 14 dni od otrzymania przesyłki. Przekroczenie terminów będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany (w przypadku otrzymania towaru niezgodnego z zamówieniem zastosowanie ma procedura reklamacji!).
- Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem lub usługą “e-przesyłka”. Przesyłka powinna być wysłana za pośrednictwem Poczty Polskiej lub firmy kurierskiej.
- Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
- Produkty powinno być odpowiednio zapakowane oraz zabezpieczone.
- Procedura wymiany dotyczy tylko towaru, który nie nosi widocznych śladów eksploatacji wykraczających poza zwykły zarząd (możliwości zapoznania się z przedmiotem).
- Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia wymiany.
- Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych bez uprzedniej konsultacji, czyli wypełnienia i wysłania formularza.
- Adres do wymiany: EKO-Centrum, ul. Polskich Kolei Państwowych 6, 92-402 Łódź
REKLAMACJE
- Gwarancja na wszystkie produkty wynosi 24 miesiące.
- Produkty posiadają gwarancję producenta lub importera, obowiązującą na terenie Polski. Większość produktów posiada gwarancje realizowane bezpośrednio przez naszą firmę.
-
Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, powinien odesłać go przesyłką pocztową pod adres "EKO-Centrum", ul. Polskich Kolei Państwowych 6, 92-402 Łódź. Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po otrzymaniu przesyłki i rozpatrzeniu reklamacji. Do odsyłanego towaru należy dołączyć fakturę lub paragon. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od ich wpłynięcia.
-
Towar uszkodzony zostanie wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
-
Sklep działa zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych. Dostęp do tych danych mają tylko nieliczne uprawnione osoby. Zgromadzonych danych osobowych Sklep nie przekazuje, nie sprzedaje i nie użycza innym podmiotom.
-
Wszyscy Klienci mają dostęp do swoich danych - mogą je weryfikować, modyfikować i usuwać.Wszystkie produkty oferowane w sklepie www.ledekolight.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek.
-
Sposób opakowania i przewozu zwracanych towarów powinien odpowiadać właściwościom rzeczy.
- Zwroty kosztów transakcji realizowane są przelewem bankowym na numer konta podany w formularzu oraz protokole zwrotu.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych.
- Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, w szczególności różnicy w barwach i odcieniach, nie stanowią podstawy do reklamacji.
- Sklep nie odpowiada za niezgodność towaru konsumpcyjnego z umową, gdy kupujący o tej niezgodności wiedział lub, oceniając rozsądnie, powinien był wiedzieć.
- Adres do reklamacji: EKO-Centrum, ul. Polskich Kolei Państwowych 6, 92-402 Łódź